[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره پایگاه::
اسناد بالادستی::
شیوه نامه ها و دستورالعملها::
کتاب‌ها::
طرح‌های پژوهشی::
همایش‌ها::
ژورنال کلاب::
نشست علمی::
سخنرانی علمی::
پایان‌نامه‌های حمایت شده::
منابع اطلاعاتی خارجی::
::
سایت‌های مرتبط
پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی

فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی

سامانه مدیریت طرح‌های پژوهشی

 
..
انجمن‌های علمی
انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران

 
..
اپلیکیشن موبایل
..
:: مشاهده پایان‌نامه ::
شناسه پایان‌نامه uni25or1
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
عنوان بررسی و مقایسه دیدگاه مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نسبت به استفاده از آمیخته‌های بازاریابی (محصول، مکان، بها و ترویج) برای بهره‌گیری بیشتر مراجعان از خدمات کتابخانه
سال تحصیلی 1389
رشته تحصیلی کتابداری و اطلاع‌رسانی
مقطع تحصیلی ارشد كارشناسي
تعداد صفحات .
چکیده پژوهش حاضر به بررسی دیدگاه‌های مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نسبت به استفاده از آمیخته های بازاریابی(محصول، مکان، بها و ترویج) برای بهره گیری بیشتر مراجعان از خدمات کتابخانه می پردازد. جامعه مورد پژوهش، مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با تحصیلات دانشگاهی می باشند.روش پژوهش پیمایش توصیفی است و با استفاده از پرسشنامه انجام شده است. پرسشنامه‌ طراحی شده بین 130 مدیر و کتابدار شاغل در کتابخانه های عمومی استان گیلان توزیع شد و 96 پرسشنامه عودت داده شده(84/73%) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت/یافته‌ها نشان داد که دیدگاه کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی استان گیلان نسبت به استفاده از آمیخته محصول با میانگین (2/47) ، آمیخته مکان با میانگین (2/72) ، آمیخته بها با میانگین (2/89) و آمیخته ترویج با میانگین (2/58) بالاتر از سطح متوسط است .بنابراین دیدگاه مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نسبت به استفاده از آمیخته‌های بازاریابی به منظور بهره گیری بیشتر مراجعان از خدمات کتابخانه مثبت است.پیشنهاداتی از جمله تخصیص بودجه بیشتر جهت تهیه تجهیزات و استخدام کتابدار متخصص،شرکت در کلاس های آموزشی مربوط به بازاریابی در کتابخانه‌های عمومی ، مطالعه جزوه ها و کتاب های راهنما در زمینه بازاریابی برای مطالعه کتابداران و بازدید از کتابخانه‌هایی که در استفاده از آمیخته های بازاریابی به موفقیت چشمگیری دست یافته اند نیز توسط پاسخ دهندگان جهت پیشرفت و استفاده بیشتر از اصول بازاریابی ارایه شد.,
واژه‌های کلیدی
فهرست فصل دوم
گزارش مديريتی
فهرست پيوست‌ها فصل اول

فصل پنجم
پدیدآورنده هاجر قربان‌نژاد یاملیق،
استاد راهنما
استاد مشاور
توضیحات
دفعات مشاهده 54 بار
برگشت به فهرست
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4714