|
|
|
|
|
 |
مشاهده پایاننامه |
 |
|
|
|
| شناسه پایاننامه |
uni25or1 |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
|
| عنوان |
بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی در سال تحصیلی 92-91 |
| سال تحصیلی |
1392 |
| رشته تحصیلی |
مدیریت آموزشی |
| مقطع تحصیلی |
ارشد كارشناسي |
| تعداد صفحات |
ه، 87ورق |
| چکیده |
پژوهش حاضر با هدف تعیین بررسی میزان و عوامل موثر بر مطالعه کتب غیردرسی در بین دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی انجام شده است . پژوهش حاضر یک تحقیق توصیفی – پیمایشی میباشد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل 97 نفر میباشد که از این تعداد 67 نفر پسر مقطع تحصیلی پنجم و ششم و 30 نفر دختر مقطع تحصیلی پنجم و ششم میباشد که با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه محققساخته هوش معنوی و رضایت از تحصیل و مطالعه کتب غیردرسی پاسخ دادند. در تجزیه و تحلیل دادهها نیز از نرمافزار spss استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد که عوامل موثر فردی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اجتماعی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر آموزشی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α). عوامل موثر اقتصادی بر مطالعه کتب غیردرسی در دانشآموزان مدارس ابتدایی ایوانکی تاثیر دارد (در سطح 0/000 = sig>0/05= α) کلیدواژه: مطالعه کتب غیردرسی، عوامل فردی، عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی، عوامل آموزشی, |
| واژههای کلیدی |
|
| فهرست فصل دوم |
|
| گزارش مديريتی |
|
| فهرست پيوستها |
فصل اول 
فصل پنجم  |
| پدیدآورنده |
نیره سعیدی، |
| استاد راهنما |
|
| استاد مشاور |
|
| توضیحات |
|
| دفعات مشاهده |
92 بار |
|
برگشت به فهرست
|
|
|
|
|
|
|
|