[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره پایگاه::
اسناد بالادستی::
شیوه نامه ها و دستورالعملها::
کتاب‌ها::
طرح‌های پژوهشی::
همایش‌ها::
ژورنال کلاب::
نشست علمی::
سخنرانی علمی::
پایان‌نامه‌های حمایت شده::
منابع اطلاعاتی خارجی::
::
سایت‌های مرتبط
پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی

فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی

سامانه مدیریت طرح‌های پژوهشی

 
..
انجمن‌های علمی
انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران

 
..
اپلیکیشن موبایل
..
:: کتابها ::
 | تاریخ ارسال: 1397/11/29 | 


سنجش و ارتقای خدمات اینترنتی
در کتابخانه های عمومی

 
 
چارلز مک کلور و پائول ایگر

ترجمه

مریم آذرگون 
مهناز جعفری
 

ویراسته

حسین مختاری معمار

فهرست مطالب 

مقدمه. صص. 15-20.
فصل 1: شناخت نقش‌ها و انتظارات اجتماعی و خدماتی کتابخانه‌های عمومی. صص 21-48.
فصل 2: توسعه نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 49-60.
فصل 3: دسترسی به اینترنت در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 61-78.
فصل 4: خدمات اینترنتی و آموزش در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 79-90.
فصل 5: سیاست و اینترنت در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 91-108.
فصل 6: انتظارات مراجعه کننده، جامعه و دولت و ارزش‌های حرفه‌ای. صص 109-118.
فصل 7: پیامدهای نقش‌های اینترنتی. صص 119-134.
فصل 8: نیازهای جامعه، نقش‌های خدماتی و برنامه‌ریزی. صص 135-148.
فصل 9: انتخاب نقش‌های خدماتی اینترنتی. صص 149-160.
فصل 10: آینده نقش‌های خدماتی اینترنتی. صص 161-168.
فصل 11: چالش‌های مقاومت حرفه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی. صص 169-188.
فصل 12: نقش‌ها و انتظارات در پژوهش، آموزش و پشتیبانی. صص 189-204.
فصل 13: نقش‌ها، انتظارات و آینده کتابخانه‌های عمومی. صص 205-216.
منابع و مآخذ. صص 217-228.


 
دفعات مشاهده: 330 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 4645