فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2- 1. مروری بر ادبیات پژوهش 9
2- 1- 1. مقدمه 9
2- 1- 2. تعریف کتاب گویا 12
2- 1- 3. تاریخچه 15
2- 1- 4. انواع کتاب گویا 19
2- 1- 4- 1. قالب 19
2- 1- 4- 2. ویرایش 21
2- 1- 4- 3. سبک 21
2- 1- 4- 4. روایت (صدای انسان در مقابل صدای مصنوعی) 21
2- 1- 4- 5. نحوه تعامل 22
2- 1- 5. کاربران کتاب گویا 23
2- 1- 6. ویژگیهای کاربران کتاب گویا 28
2- 1- 7. قابلیت / مزایا 30
2- 1- 8. معرفی و مقایسه ارائهدهندگان خدمات کتابهای گوبا 34
2- 1- 8- 1. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر مجموعه 39
2- 1- 8- 1- 1. اندازه مجموعه 39
2- 1- 8- 1- 2. همپوشانی در داخل مجموعهها 40
2- 1- 8- 1- 3. نرخ رشد مجموعه 41
2- 1- 8- 2. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر موضوع و سبک 42
2- 1- 8- 3. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر شرکای انتشاراتی و سایر تأمینکنندگان محتوا................45
2- 1- 8- 4. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر محتوا 46
2- 1- 8- 4- 1. خلاصه در مقابل مشروح 47
2- 1- 8- 4- 2. زبانهای محتوا 48
2- 1- 8- 5. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر گزینههای خرید و اجاره 49
2- 1- 8- 6. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر اجزای هزینه 50
2- 1- 8- 7. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر فرمتهای فایل 51
2- 1- 8- 8. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر گزینههای پخش 53
2-1-8-9. مقایسه ارائهدهندگان کتابهای گویا از نظر امکان ادغام با دیگر مجموعههای کتابخانه، سیستمها، و خدمات54
2- 1- 9. معرفی سایر مؤسسات ارائهدهنده خدمات کتابهای گویا 55
2- 2. پیشینه پژوهش 58
2- 2- 1. پیشینهی داخل 58
2- 2- 2. پیشینهی خارج 59
2- 2- 3. نتیجه گیری از پیشینه پژوهش 65
|