سنجش و ارتقای خدمات اینترنتی در کتابخانه های عمومی
چارلز مک کلور و پائول ایگر
ترجمه
مریم آذرگون مهناز جعفری
ویراسته
حسین مختاری معمار
فهرست مطالب
مقدمه. صص. 15-20. فصل 1: شناخت نقشها و انتظارات اجتماعی و خدماتی کتابخانههای عمومی. صص 21-48. فصل 2: توسعه نقشهای اجتماعی کتابخانههای عمومی. صص 49-60. فصل 3: دسترسی به اینترنت در نقشهای اجتماعی کتابخانههای عمومی. صص 61-78. فصل 4: خدمات اینترنتی و آموزش در نقشهای اجتماعی کتابخانههای عمومی. صص 79-90. فصل 5: سیاست و اینترنت در نقشهای اجتماعی کتابخانههای عمومی. صص 91-108. فصل 6: انتظارات مراجعه کننده، جامعه و دولت و ارزشهای حرفهای. صص 109-118. فصل 7: پیامدهای نقشهای اینترنتی. صص 119-134. فصل 8: نیازهای جامعه، نقشهای خدماتی و برنامهریزی. صص 135-148. فصل 9: انتخاب نقشهای خدماتی اینترنتی. صص 149-160. فصل 10: آینده نقشهای خدماتی اینترنتی. صص 161-168. فصل 11: چالشهای مقاومت حرفهای و سیاستگذاری عمومی. صص 169-188. فصل 12: نقشها و انتظارات در پژوهش، آموزش و پشتیبانی. صص 189-204. فصل 13: نقشها، انتظارات و آینده کتابخانههای عمومی. صص 205-216. منابع و مآخذ. صص 217-228.
نشانی مطلب در وبگاه سامانه مدیریت داده های پژوهشی: http://rdm.iranpl.ir/find-1.33.28.fa.html برگشت به اصل مطلب