سامانه مدیریت داده های پژوهشی- خدمات اینترنتی در کتابخانه‌های عمومی
کتابها

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1397/11/29 | 


سنجش و ارتقای خدمات اینترنتی
در کتابخانه های عمومی

 
 
چارلز مک کلور و پائول ایگر

ترجمه

مریم آذرگون 
مهناز جعفری
 

ویراسته

حسین مختاری معمار

فهرست مطالب 

مقدمه. صص. 15-20.
فصل 1: شناخت نقش‌ها و انتظارات اجتماعی و خدماتی کتابخانه‌های عمومی. صص 21-48.
فصل 2: توسعه نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 49-60.
فصل 3: دسترسی به اینترنت در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 61-78.
فصل 4: خدمات اینترنتی و آموزش در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 79-90.
فصل 5: سیاست و اینترنت در نقش‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی. صص 91-108.
فصل 6: انتظارات مراجعه کننده، جامعه و دولت و ارزش‌های حرفه‌ای. صص 109-118.
فصل 7: پیامدهای نقش‌های اینترنتی. صص 119-134.
فصل 8: نیازهای جامعه، نقش‌های خدماتی و برنامه‌ریزی. صص 135-148.
فصل 9: انتخاب نقش‌های خدماتی اینترنتی. صص 149-160.
فصل 10: آینده نقش‌های خدماتی اینترنتی. صص 161-168.
فصل 11: چالش‌های مقاومت حرفه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی. صص 169-188.
فصل 12: نقش‌ها و انتظارات در پژوهش، آموزش و پشتیبانی. صص 189-204.
فصل 13: نقش‌ها، انتظارات و آینده کتابخانه‌های عمومی. صص 205-216.
منابع و مآخذ. صص 217-228.


 
نشانی مطلب در وبگاه سامانه مدیریت داده های پژوهشی:
http://rdm.iranpl.ir/find-1.33.28.fa.html
برگشت به اصل مطلب